© copyright s.v.Tivoli

(Wedstrijd)verslag - 2

20 september 2015

Tivoli 2 - Heeze 5 (2-3)

Door Jaffa met aanvulling van onze redacteur Pascal Janssen Tivoli 2 heeft tegen Heeze 5 zijn tweede nederlaag op rij geleden. De mannen van coach Marc en assistent Vincent hebben nu 0 punten na twee wedstrijden. Voor de rust kwam de meeste dreiging uit Tivoliaanse hoek al kreeg de thuisploeg nauwelijks kansen. Patje kreeg de bal net buiten de 16 voor de voeten en haalde verwoestend uit, 1-0. Een bal die volgens de spelers overduidelijk over de lijn was, werd niet gezien door de grens van Tivoli en ook niet door de scheids. Hierdoor ging Tivoli theedrinken met een voorsprong op zak. Na de rust leek er aanvankelijk niet veel veranderd maar gooide de scheidsrechter roet in het eten. Een penalty werd toegekend aan Heeze waar van buitenspel sprake was. Marc zette een tandje hoger en zette daarmee Tivoli weer direct op voorsprong, 2-1. Niet veel later kreeg spits Jonas van Heeze de vrije doortocht van Bell, en kon zo makkelijk scoren. Kansen heen en weer, en een lucky goal, (waarbij keeper Dennis de bal niet meteen klemvast had) van Heeze bepalen de eindstand. 2-3 Kop op mannen! Er is gevochten voor de punten, deze zijn meegenomen door Heeze maar die pakken we weer af op hun territorium!
2015-16 2015-16